Saturday, October 3, 2009

Mirisljave kiflice (Crescent Cookies)
































Please scroll down for english :)


Verovatno svako od vas ima barem neki recept za fine prhke kiflice. Sa bademima ili bez, sa kokosom, vanilom, limunovom koricom. Ove su sa kokosom, djumbirom i naribanom narandzinom koricom.
Iako nisam veliki ljubitelj suvih kolaca, ovo mi se zaista jako svidelo, jer je miris neodoljiv i tope se u ustima.
Jako brzo se pripreme i sto bi rekla moja mama, najbolje od svega je to, sto nakon svega imate da perete samo jednu posudu.
Ovog puta sam ih samo posula prah secerom, jer nisam imala puno vremena da bilo sta drugo uradim, ali mislim da bi se ukus narandze savrseno uklopio sa cokoladnom glazurom.


Potrebno vam je:
200 gr. putera
250 gr. brasna
50 gr. secera
100 gr. kokosa
par kasika soka od narandze
pola kasicice djumbira u prahu
naribana korica od jedne cele narandze

Dobro umutite puter sa secerom, dodajte kokos, djumbir, narandzinu koricu i par kasika sveze iscedjenog soka narandze. Trebace vam tek toliko da se smesa fino poveze. Uzimajte komadice testa velicine oraha, i razvaljate na dlanu malu kobasicicu. Savijte u oblik kiflice i pecite ne duze od 15 min na temeraturi od 170C.
Prohaldite i svaku uvaljajte u prah secer.


















**********************************************************
200 gr. butter
250 gr. flour
50 gr. sugar
100 gr. finely shreadded coconut (you can find it in whole foods store)
few tablespoons orange juice
half a teaspoon of dry ginger
grated zest of 1 orange

With hand mixer beat sugar and butter until creamy. Stir in flour, coconut, ginger, grated orange zest and beat until well mixed . Mix until just blended, and if it is dry, add a few spoon of the orange juice.
Form the dough into balls and roll each piece into cylinder and form into crescents.
Bake at 350F not longer than 15 min. Cool on the baking sheet and roll in sifted powdered sugar.

22 comments:

  1. Scrumptious...very well presented Ljilja! :)

    ReplyDelete
  2. kako su lijepe! sve iste, od prve do zadnje! jako mi se svidjaju, ona prva fotka mi je prekrasna!!!

    ReplyDelete
  3. uh što su dobre! nisam ih nikad probala u ovoj kombinaciji, ali bi bile savršene za božić :)

    ReplyDelete
  4. Prekrasne su. Volim miris narandže u kolačima!

    ReplyDelete
  5. Ove kiflice su mi jedne od omiljenijih...obožavam ih, prosto se tope u ustima :)))

    ReplyDelete
  6. Prekrasne su!! Tako pahuljasto izgledaju, a vrijeme je uskoro za planiranje popisa Božićnih i novogodišnjih keksića :)

    ReplyDelete
  7. bas lijepo izgledaju,nikada nisam kombinovala kokos i gumbir...!!??kako odoliti ovakoj finoj slastici..!!!!!

    ReplyDelete
  8. Ja ne znam sta se sa mnom dogadja u zadnje vrijeme,
    bila sam uvjerena da sam ostavila komentar na ove prekrasno prhke kiflice,
    bas mi tako izgledaju ;))
    Svidjaju mi se jako ;))

    ReplyDelete
  9. Hvala, hvala :)
    Fine su, miris je mmmmm, kuca je mirisala bozanstveno dok su se pekle :)
    Mary, thanks :)

    ReplyDelete
  10. Tvoje kreacije me redovno ostavljaju bez daha! Stvarno predivno!

    ReplyDelete
  11. mmm...zamišljam kako se tope i hruskaju..bravo Ljiljo!..kao uvijek..

    ReplyDelete
  12. Beautiful cookies and very delicous!

    ReplyDelete
  13. kako su prelijepe, svaka cast tim vrijednim rukama, pozzzz

    ReplyDelete
  14. Izluđuješ me fantastičnim receptima i još boljim fotkama. Nije da su fotke bolje od recepata, ali meni su draže jer obožavam fotografiju! Divota!

    ReplyDelete
  15. prekrasne kiflice, mogu misliti kako lijepo mirišu, ja sam ih obično radila samo s vanilijom ili s kokosom, slijedeći ću put probati i ovu kombinaciju.
    Prekrasne slike

    ReplyDelete
  16. Pozdrav Ljilja,

    vrlo lijepa imena koje ste dali croissant.

    I vizualno,oni su apsolutno Highlight.Von okus
    joj previse. Kompliment.

    Pozdrav Jakov.

    ReplyDelete
  17. Thank you so much for the translation!! I'll try these yummy cookies really soon!

    ReplyDelete
  18. Krasne slike,krasne kiflice nesumnjam da su i preukusne.

    ReplyDelete