Saturday, March 14, 2009

Pahulje































Kako sam se samo odusevila kada sam shvatila da je ova glazura odlicna za iscrtavanje keksica. Pocela sam jednog jutra i nisam mogla da prestanem. Svaka nova pahulja je bila drugacija, bas kao i kod pravih kod kojih je tesko pronaci dve iste. Uzivala sam crtajuci ih, gledajuci ih. Jedina mana je ta sto nismo imali srca da pojedemo ni jednu.


Keksici
450gr. brasna
1 kasicica praska za pecivo
250gr. putera
200gr. secera
1 jaje
1 kas. mleka
malo vanile
malo ekstrata badema ili narib. limunova korica


Dekoracija
250gr. prah secera
1belance

Ugrejte rernu na 190C.
Umutite puter sa secerom, dodajte jaje, kasiku mleka, vanilu, ekstrat badema i mutite jos malo. Dodajte prosejano brasno i prasak za pecivo, umesite, i ostavite par sati u frizideru.
Razvaljajte, secite zeljene oblike i pecite 7-9min. ili dok se ivice ne zarumene. Dobro ohladite pa tek tada dekorisite.
Za dekoraciju, umutite prah secer sa belancetom i sarajte po zelji spricem sa nastavkom br.#1 ili 2.


13 comments:

  1. How beautiful! Looks more like Christmas cookies;

    ReplyDelete
  2. Thanks Nina :)
    You are right these were our Christmas cookies :)

    ReplyDelete
  3. tako lepo i nezno... tako mastovito i precizno... ma odavno su me ovi keksici ostavili bez daha... zaista si neverovatno mastovita... savrseno... :)

    ReplyDelete
  4. SAVRŠENO! Tako precizno i lijepo:)) zaista treba imati puno mašte, volje i naravno mirnu ruku za napraviti ovako nešto:) ja da još 100 godina živim nebi ovo uspila:)))

    ReplyDelete
  5. Divno, stvarno, bas su kao zimska carolija...

    ReplyDelete
  6. kad sam ih vidjela na coolinarici oduševila sam se..jako efektne..pravi odraz zime i Božića i savršeni uz topli čaj od cimeta i naranče :D..samo ne znam gdje bi našla ovakve kalupiće..

    ReplyDelete
  7. Vec sam par puta brzinski pregledala tvoj blog, i stvarno ne znam ispod koje slike ili recepta da ostavim komentar. Svaka, ali bas svaka slika je tako profesionalno uradjena da jednostavno ostavlja bez daha.

    Predivno!!! :))

    ReplyDelete
  8. Hvala svima :))
    Hvala puno Behar :)

    ReplyDelete
  9. I ja se secam ovih predivnih pahulja sa coolke, takodje sam se odusevila sa njima. Moja ruka nije toliko mirna i cisto sumnjam da bi uspela ovako precizno iscrtati puahulje :) Svaka cast!

    ReplyDelete
  10. Ovo mije za divljenje...nikada se ne bih usudila :)))
    Mogu kuhati i svasta napraviti, ali ukrasavanje mi ne ide ama bas nikako.
    I divim se svima koji to znaju i mogu.
    Majstorice !!!

    ReplyDelete
  11. ovo je remek djelo!! definitivno...tu olovcicu ne mogu nigdje naci, morat cu je potraziti kad dodjem:)

    ReplyDelete
  12. Nisam neki kuhar i rijetko radim kolace, ali ovo sada idem isprobati....

    ReplyDelete