Friday, April 3, 2009

Bombice od kokosa i ananasa


















Idemo u goste, a celog dana sam imala posla preko glave. Dogovor je da svako ponese po nesto, a ja sam skoro uvek zaduzena za slatkise. Trebalo mi je nesto brzo i jednostavno. Pronasla sam ovaj recept u knjizi "Ripe for dessert" od David Lebovitz. Kombinacija kokosa i ananasa mi se je svidela i ovo je bila idelna prilika da se recept isproba. Jedina izmena koju sam napravila je ta sto sam secer prepolovila. Ako volite sladje kolace, uvecajte za jos 100gr.

1 konzerva usitnjenog ananasa ( 567 gr.)
100 gr. secera
300 gr. kokosa
3 veca belanca
malo vanile


Konezervu ananasa zajedno sa sokom pomesajte sa secerom. Kuvajte 15-ak minuta dok sok ne ispari. Dodajte kokos, izmesajte i dodajte belanca koja ste kratko mutili sa vanilom.
Pomesajte i oblikujte kupice ili loptice pritiskajuci prstima smesu o dlan. Pecite 15min na 170C.


8 comments:

  1. Prekrasne i neobične kuglice :) Vrijedilo bi isprobati ih :)

    ReplyDelete
  2. obozavam recepte od Lebovitza, krasne su kuglice!

    ReplyDelete
  3. ma fenomenalan recept! Sviđa mi se što su kuglice koje se peku i čini mi se jednostavno i brzo za napraviti...Moram probati ovu kombinaciju obavezno...:D

    ReplyDelete
  4. Bas interesantan recept, cuci mi neka konzerva ananasa, mogla bih da probam!
    Pozdravi!

    ReplyDelete