Thursday, February 5, 2009

Snenokle













Godinama su se u nasoj kuci snenokle kuvale u mleku, a onda sam resila da pokusam da ih susim u rerni. Ta varijanta mi se vise svidela. Ukus bude isti, jednako su mekane kao one kuvane, a budu mnogo urednije. Ranije sam ih pravila u klasicnoj vanila varijanti, a sada sam pocela da isprobavam i druge ukuse. Snecin recept za kremu od narandzinog cveta je bio predivan uz njih, a cak i vocna varijanta sa sosom od jagoda i malina.













Sne od belanaca
4 belanca
120gr. secera
malo vanile

Ugrejte rernu na 120C.
Belanca ulupajte sa secerom i vanilom u cvrst sneg.
Kasikom stavljajte gomilice na pek papiru. Meni su obicno velicine jajeta. Pecite, 20-25 min. Ohladite.
Krema
4 zumanaca
125 gr. secera
450gr. mleka
1 puna kasicica gustina(kukuruzni skrob)
malo dobre vanile
1 1/2 kasicica konjaka
Za krem, penasto umutite zumanca sa secerom. Dodajte kasicicu gustina, i kuvajte na tihoj vatri neprestano mesajuci.
Krema nece biti gusta.
Ohladite i dodajte kasicicu dobre vanile i kaisicu i po konjaka.
Za serviranje, sipajte par kasika krema i po njemu stavite nokle. Nokle cete najlakse odvojiti od pleha pouljenim tankim nozem, tako se nece cepati, vec samo skliznuti.
Po zelji mozete posuti grilijas, ili preliti sa malo topljene cokolade ili karamele.




1 comment: